Yummy Bites Bakery

Merhaba

Markamın ilk adımlarını atmış bulunmaktayım. Çok heyecanlıyım. Hayallerimi yavaş yavaş gerçekleştiriyorum. Yummy Bites Bakery olarak şimdilik online olarak hizmet vermeye başladım.

Lezzet olmazsa olmazımız. Tabi ki tazelik de çok önemli. Slogan fırından taze. Ben pişireyim siz tadını çıkarın. Şimdilik ürünler:

-Frambuazlı/Limonlu/Çikolatalı/Muzlu/Oreolu Cheesecake
-Brownie
-Tiramusu cup
-Magnolia cup (Muzlu/Çilekli)
-Chocolate Chip Cookie
-Yulaflı Cookie
-Havuçlu Kek
-Özel günler (Doğumgünü, nişan, söz, düğün vs) için kurabiyeler
-Kafeler için tatlılar

Ayrıca kafelere menü danışmanlık hizmeti de veriyorum. Tatlı menüsü tabi ki :)

Neler yapıyorum görmek isterseniz, instagram/yummybitesbakery sayfasını takip ediniz.



Girdim bir yola. Desteğinizle büyüyeceğim. Şimdiden teşekkür ederim :)


Hi

I took the first steps for my brand. So excited. My dreams are coming true gradually. As Yummy Bites Bakery, I started serving online.

Taste is essential. Freshness is significant also. The slogan is "fresh from the oven". I bake, you enjoy.
Products for now

-Frambouise/Lemon/Chocolate/Banana/Oreo Cheesecake
-Brownie
-Tiramusu cup
-Magnolia Pudding (banana/strawberry)
-Chocolate Chip Cookie
-Oatmeal Cookie
-Carrot Cake
-Special day (Birthday, engagement, wedding etc.) cookies
-Desserts for cafés

Also I provide consulting service for cafés and restaurants. Dessert menus of course :)

If you want to see what I am up to, you can follow instagram/yummybitesbakery page.

I started my journey adn will grow with supports. Thanks already :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.