Baltazar Burger

En son Barcelona' da kalmıştık, dönelim İstanbul'a. Bu şehirde de keşfedilecek o kadar çok şey var ki. Bir İstanbullu olarak şehrimi pek gezdiğimi söylemem, neyse ki eşim var :) Karaköy' dekine gitmiş çok beğenmiş, beni de Bağdat Caddesi şubesine götürdü. Hamburger severler dikkatle dinleyin, çünkü bu yere kesinlikle bayılacaksanız. Beğenmemeniz gibi bir durum olmayacak, inanın bana. Mekanın sahibi gibi reklam yaptım sanki ama, alakam yok tabi ki :) 
Adı Baltazar. Burgerler dışında kömür ateşinde pişen lezzetler de bulunuyor. Ben hep burger yemeye gittiğim için size de burger tavsiyesi vereceğim. Bence tüm burgerleri çok iyi ama benim favorilerim Baltazar Burger ve Paris Combo Burger. Mutlaka deneyin, pişman olmayacaksanız. Bu arada alkol de mevcut. 
Görüşürüz :) 

We were at Barcelona last time, lets go back to İstanbul. There are so many things to discover in this city. As an İstanbulite, I can't say that I go round so much, thankfully I have my husband :) He went to where in Karaköy and loved, then he took me to the Bağdat Caddesi branch. Burger lovers, listen carefully, because you are definitely gonna like it. There is no way that you won't enjoy, believe me. I advertised the place as an owner, but I dont have any relations of course :)

The name is Baltazar. Beside the burgers, there are other grill kind of flavors . On account of going for only burgers, I will give you burger recommendation. I think all the burgers are great but my favourites are Baltazar Burger and Paris Combo Burger. Try this place for certain, you won't regret. 
See you :) 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.